20. ročník medzinárodnej konferencie
Age Management SALON 2023
18. máj 2023
Hotel Sorea Regia, Kráľovské údolie, Bratislava
Age management je spôsob riadenia ľudí s prihliadnutím na ich vek, ktorý zohľadňuje: priebeh životných etáp človeka
na pracovisku, jeho meniace sa kompetencie, hodnoty, zdravie, postoje a motiváciu.
Pripravujte už teraz organizáciu na starnutie svojich zamestnancov. Využite uplatňovanie nástrojov age managementu, ktoré umožnia zamestnancom udržiavať pracovný výkon do vyššieho veku v dobrom zdraví.
Ďalší 20. ročník česko-slovenskej konferencie Age Management SALON aj tento rok pripravujeme v spolupráci so Slovenskou a Českou asociáciou Age Managementu (SAAM, ČAAM), Age Management z.s. (ČR), Age Management o.z. (SR) a ďalšími partnermi.
Kreslo pre hosťa

Ing. Štefan Mácsadi po ukončení štúdia na VŠE pôsobil v obchodnej sfére. Od roku 1986 pracoval ako obchodno-prevádzkový podpredseda spotrebného družstva COOP Jednoty Nové Zámky a v roku 1990 bol zvolený za predsedu predstavenstva, kde pôsobí dodnes. Pod jeho vedením sa COOP Jednota Nové Zámky, spotrebné družstvo pretransformovala na modernú obchodnú organizáciu a dnes patrí medzi podnikateľské subjekty, ktoré sa adaptovali na podmienky trhovej ekonomiky.
Ing. Štefan Mácsadi je autorom zavedenia prvého vernostného systému formou nákupných kariet využívaného v obchodnej sieti už od roku 1994, ktorý sa dodnes aplikuje v systéme spotrebných družstiev. Pod jeho vedením bol postavený a sprevádzkovaný už v roku 1998 prvý veľkoplošný supermarket v sieti spotrebných družstiev o rozlohe 1500 m2. Presadzuje a podporuje maximálnu elektronizáciu a transparentnosť celého systému riadenia obchodných procesov. Jeho základnou filozofiou je osobný všestranný rast, pracovať na sebe, vzdelávať sa, poznávať a nebáť sa prijímať nové veci.
Ing.Ľubomír Kadlečík, MBA.
Je absolventom Fakulty hospodárskej informatiky na EU v Bratislave. Od roku 2003 pracuje v spoločnosti TREXIMA Bratislava, s. r. o., patriacej medzi lídrov v oblasti analýz trhu práce a miezd podľa konkrétnych zamestnaní, veku, vzdelania ako aj v oblasti zamestnanosti a pracovných a životných podmienok zamestnancov.
Spoločnosť TREXIMA Bratislava, s. r. o. realizuje originálne projekty a aktivity v oblasti prepájania trhu práce a vzdelávania smerujúce k odstraňovaniu ekonomických a sociálnych disparít, vytváraniu podmienok na dôstojnú prácu, zvyšovaniu zamestnanosti, produktivity a získavaniu nových investícií.
RNDr. Bohumil Pokorný, CSc.
Absolvent Přírodovědecké fakulty J.E.Purkyně v Brně (dnešní Masarykova Univerzita), obor fyzikální chemie. V letech 1965-81 zaměstnán ve Výzkumném ústavu makromolekulární chemie v Brně (dnešní Polymer Institut) jako samostatný výzkumný pracovník. Od roku 1981 do 2011 pracoval na různých pozicích ve zdravotnictví (hygienické službě), roku 2003 jmenován ředitelem nově zřízeného Zdravotního ústavu se sídlem v Brně. Odchodem dodůchodu ukončil práci ve zdravotnictví k 31.12.2012.
Je autorizovanou osobou k hodnocení zdravotních rizik v oblasti posuzování vlivů zátěže životního prostředí na veřejné zdraví. Od roku 2010 se profesně zabývá problematikou agemanagmentu, zejména potom nástroji na objektivní měření pracovní schopnosti.
Ing. Iveta Orbánová
Je certifikovaná senior projektová manažérka s rozsiahlymi skúsenosťami v oblasti riadenia medzinárodných projektov. Počas svojej pracovnej kariéry pôsobila ako lektorka a projektová manažérka na viacerých univerzitách a vo firmách, v poslednom čase hlavne so zameraním na rozvoj ľudí, budovanie a rozvoj angažovanosti zamestnancov, riadenie a rozvoj multigeneračných tímov, emocionálna inteligencia, strategický mentoring a manažment, ako aj manažment zmien a rizík.
Od roku 2007 v pozícii riaditeľky ASTRA – Združenia pre inovácie a rozvoj, usilovne a s radosťou pracuje s tímom spolupracovníkov na naplnení vízie: Slovensko je lepším miestom pre šťastný život vzdelaných ľudí, ktorí sú schopní spolupracovať a prevziať zodpovednosť za seba a svoj región.
Mgr. Juraj Mikuš, PhD.
Absolvoval vysokoškolské štúdium na Univerzite Komenského v Bratislave na Fakulte managementu, kde ďalej pedagogicky a vedecky pôsobí na pozícii odborného asistenta. Výskumne sa venuje oblasti podnikania, konkrétne medzigeneračnému, inkluzívnemu a sociálnemu podnikaniu. Jeho špecializácia je aj monitorovanie, meranie a hodnotenia spoločenského dopadu iniciatív zameraných na rozvoj spoločnosti. Je členom riešiteľského tímu projektu Globálny monitor podnikania a participuje na APVV projekte DIGICROSGEN „Medzigeneračné podnikanie v dobe digitalizácie: pragmatický prístup“. Ako spoluautor publikoval viacero vedeckých monografií a vedeckých a odborných článkov v zahraničných zborníkoch a domácich odborných časopisoch. Na Fakulte managementu vyučuje predmety Podnikanie, Rozvoj podnikateľského myslenia, Hodnotový manažment a podnikateľské riziká malých a stredných podnikov, Intrapreneurship, Nové trendy a špeciálne témy v podnikaní v slovenskom a anglickom jazyku.
Ing. Štefan Mácsadi
po ukončení štúdia na VŠE pôsobil v obchodnej sfére. Od roku 1986 pracoval ako obchodno-prevádzkový podpredseda spotrebného družstva COOP Jednoty Nové Zámky a v roku 1990 bol zvolený za predsedu predstavenstva, kde pôsobí dodnes. Pod jeho vedením sa COOP Jednota Nové Zámky, spotrebné družstvo pretransformovala na modernú obchodnú organizáciu a dnes patrí medzi podnikateľské subjekty, ktoré sa adaptovali na podmienky trhovej ekonomiky.
Ing. Štefan Mácsadi je autorom zavedenia prvého vernostného systému formou nákupných kariet využívaného v obchodnej sieti už od roku 1994, ktorý sa dodnes aplikuje v systéme spotrebných družstiev. Pod jeho vedením bol postavený a sprevádzkovaný už v roku 1998 prvý veľkoplošný supermarket v sieti spotrebných družstiev o rozlohe 1500 m2. Presadzuje a podporuje maximálnu elektronizáciu a transparentnosť celého systému riadenia obchodných procesov. Jeho základnou filozofiou je osobný všestranný rast, pracovať na sebe, vzdelávať sa, poznávať a nebáť sa prijímať nové veci.
8:30 – 9:00 | Registrácia |
9:00 – 9:40 | Otvorenie salónu / 15 min |
9:40 – 10:00 | Projekt DIGICROSGEN Medzigeneračné podnikanie v dobe digitalizácie |
10:00 – 10:20 | Manažment multigeneračného tímu |
10:20 – 11:00 | Prestávka |
11:00 – 11:30 | Kreslo pre hosťa |
11:30 – 11:45 | Odovzdanie ceny AM |
11:45 – 12:15 | Meranie pracovnej schopnosti zamestnancov v zdravotníctve, doprave a spracovateľskom priemysle ČR |
12:15 – 13:00 | Panelová diskusia, záver |